یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

رضایت پدر یا همسر برای عمل بینی

معرفی بهترین قالی شویی و مبل شویی های تهرانپارس

رضایت پدر یا همسر برای عمل بینی

۱۷۲ بازديد
رضایت پدر یا همسر برای عمل بینی

 

همان طور که مشاهده می کنید، در دنیای امروز زنان بسیار به زیبایی چهره خود اهمیت می دهند و برای داشتن چهره دلخواه، به سراغ عمل های زیبایی می روند. این در حالی است که عمل های زیبایی نیز مانند هر عمل جراحی دیگری عوارض و خطراتی دارند.

یکی از این عمل های زیبایی، عمل زیبایی بینی است. این عمل پرطرفدار در بین زنان و مردان، تحت بیهوشی انجام می شود و یک عمل سرپایی نیست؛ بنابراین افرادی که می خواهند این عمل زیبایی را انجام دهند، باید خانواده خود را در جریان بگذارند و یک همراه در بیمارستان داشته باشند.

از طرفی برای بسیاری از خانم هایی که تمایل دارند این عمل زیبایی را انجام دهند، با این سوال مواجه هستند که آیا برای انجام این عمل زیبایی، رضایت پدر و یا همسر لازم است؟ برای پاسخ به این سوال مقاله ای را برای شما آماده کرده ایم که توصیه می کنیم تا انتها بخوانید.

رضایت همسر برای عمل بینی

عمل زیبایی بینی یا رینوپلاستی

عمل زیبایی بینی یا رینوپلاستی یک عمل زیبایی است که می تواند ظاهر بینی را تا حد بسیار زیادی تغییر دهد. در این عمل زیبایی مشکلاتی مانند بزرگی بینی نسبت به صورت، عرض بینی، اندازه و موقعیت های سوراخ های بینی، برجستگی ها یا فروفتگی های روی سطح پل و… حل می شوند.

در این عمل زیبایی جراح می تواند حالت نوک بینی را تغییر داده، ظاهر سوراخ های بزرگ بینی را کوچک کند؛ همچنین عدم تقارن بینی رفع خواهد شد. از طرفی این عمل زیبایی می تواند یک عمل درمانی نیز باشد و برخی از مشکلات تنفسی را نیز اصلاح کند.

در برخی از مواقع این عمل زیبایی برای برطرف کردن مشکلات مادرزادی و یا آسیب هایی که در اثر سانحه و تصادف بر روی بینی به وجود آمده اند، انجام می شود.

رضایت پدر و یا همسر برای عمل زیبایی بینی

شاید عمل های زیبایی هر کسی را وسوسه کنند و همه دوست داشته باشند با انجام این عمل ها به چهره دلخواهشان برسند؛ اما با افزایش روزبه روز این عمل های زیبایی، چهره های مصنوعی و پلاستیکی زیادی را در اطرافمان مشاهده می کنیم. همین امر باعث می شود که برخی از مردان نسبت به عمل زیبایی همسر یا دختر خود واکنش نشان داده و مخالفت کنند.

رضایت پدر برای عمل بینی

از طرفی این عمل های زیبایی هزینه های زیادی دارند و بسیاری از افراد به دلیل مشکلات اقتصادی به همسران یا دختران خود اجازه چنین عملی را نمی دهند و ممکن است همین موارد باعث بروز اختلافات خانوادگی و درگیری های زیاد شود؛ بنابراین لازم است که افراد با یکدیگر به تفاهم برسند و درک متقابل داشته باشند.

اما باید توجه داشت که از نظر قانونی، یک زن یا دختر بالای 18 سال برای انجام عمل زیبایی نیازی به اجازه قانونی همسر یا پدر خود ندارد. در واقع خانم های بالای 18 سال می توانند با اجازه خود هر عملی را انجام دهند؛ به شرطی که عمل زیبایی سلامتی او را تهدید نکند.

در صورتی که سن خانم کمتر از 18 سال باشد، از نظر قانونی برای انجام عمل، لازم است که در هنگام پذیرش در بیمارستان، پدر رضایت نامه عمل را امضا کند.

افراد بالای 18 سال در صورتی به رضایت نامه ولی و یا همسر خود نیاز دارند که از نظر روانی دچار اختلال باشند؛ در غیر این صورت می توانند نسبت به این عمل زیبایی اقدام کنند.

آیا رضایت پدر برای عمل بینی لازم است؟

 

سخن آخر

عمل زیبایی بینی یا هر عمل زیبایی دیگری که خانم ها انجام می دهند، عوارض و مشکلاتی را به دنبال خواهند داشت. به گفته بهترین دکتر عمل بینی در تهران در صورتی که این خانم ها بالای 18 سال داشته باشند و در سلامتی کامل روحی و روانی باشند، می توانند با پذیرفتن تمامی شرایط عمل، بدون نیاز به رضایت نامه کتبی پدر یا همسر این عمل را انجام دهند.

در حالت کلی برای انجام عمل زیبایی بینی، زنان بالای 18 سال نیازی به رضایت نامه کتبی ولی یا همسر ندارند ولی دختران زیر 18 سال برای انجام این عمل باید با رضایت نامه پدر در بیمارستان پذیرش شوند.

با توضیحات داده شده، امیدواریم که به خوبی با شرایط عمل زیبایی بینی آشنا شده باشید. در صورتی که در مورد این عمل به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، سایر پست های ما در سایت بهترین کلینیک عمل زیبایی در تهران حیات را مطالعه کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.