یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

دندانپزشکی با بیهوشی در اصفهان

معرفی بهترین قالی شویی و مبل شویی های تهرانپارس

دندانپزشکی با بیهوشی در اصفهان

۱۸۵ بازديد
بهترین کلینیک دندانپزشکی در اصفهان
آیا می دانید دندانپزشکی با بیهوشی در اصفهان چه زمان استفاده می شود؟ بیهوشی عمومی که بیشتر در جراحی های بزرگ و جزئی در بیمارستان به کار می رود، گزینه نادری در دندانپزشکی است. در حالی که افراد بسیار کمی ممکن است برای انجام یک عمل دندانپزشکی نیاز به بیهوشی عمومی داشته باشند، این روشی برای موارد خاص یا سختی است که واقعا به آن نیاز دارند. از جمله افرادی که ترس عمیقی از اقدامات دندانپزشکی مانند ایمپلنت دندان در اصفهان دارند.
امروزه آرام بخشی IV روشی بسیار بهتر و ایمن‌ تر برای آرام‌ سازی بیماران و تسکین درد در طول یک عمل است. بیشتر اوقات، دندانپزشکی با بیهوشی آخرین راه حل است. به یاد داشته باشید، آرام‌ بخشی به این معنی است که ممکن است همچنان بتوانید پاسخ دهید یا حرکت کنید، اما بیهوشی شما را کاملا از کار می‌اندازد. شما از محیط اطراف خود بی خبر خواهید بود و شما در خواب فرو می روید.
چرا دندانپزشکی با بیهوشی در اصفهان نادر است؟
استفاده از دندانپزشکی با بیهوشی معمولا فقط در بیمارستان ها به دلیل خطراتی که می تواند برای بیماران ایجاد کند، انجام می شود. GA سیستم قلبی عروقی و تنفسی شما را کند می کند. خطرات برای اکثر مردم حداقل است، اما این برای همه صادق نیست. همه افراد باید قبل از بیهوشی عمومی آزمایش خون، عکس برداری با اشعه ایکس و نوار قلب انجام دهند تا ایمن باشند.
برای انجام دندانپزشکی با بیهوشی در اصفهان، دندانپزشک شما باید یک آموزش تخصصی و پیشرفته داشته باشد یا یک متخصص بیهوشی برای کمک به شما معرفی شود. تنفس، ضربان قلب و سایر علائم حیاتی شما نیز باید کنترل شود. GA یک گزینه بسیار گران است.
همچنین در حالی که تحت بیهوشی هستید یک لوله تنفسی در گلو خواهید داشت. دندانپزشک یا جراح دهان و دندان شما برای انجام این روش کار سخت تری خواهد داشت. زبان شما به دلیل لوله بیشتر بیرون می‌آید و نمی ‌توانید در صورت لزوم به حرکت یا تغییر موقعیت بدن کمک کنید. در نتیجه دندانپزشک شما به سرعت خسته می شود. دندانپزشکی زیبایی در اصفهان.
 
دندانپزشکی با بیهوشی در اصفهان
هنگامی که دندانپزشکی با بیهوشی ارائه می شود
از آنجایی که آرام ‌بخشیIV  ایمن ‌تر و سریع ‌تر از بیهوشی عمومی است، GA  فقط در شرایط فوق ‌العاده ارائه می ‌شود. در حالی که اکثر مردم می توانند به راحتی از آرام بخش IV استفاده کنند، همه نمی توانند روش بیهوشی داشته باشند. در زمانی که انجام درمان دندانپزشکی ضروری است - یا ترس شما به اندازه کافی زیاد است - و آرام بخش IV تاثیر ندارد، ممکن است بیهوشی عمومی ارائه شود.
اگر روش آرام بخش بالقوه آسیب زا باشد، دندانپزشک یا جراح دهان ممکن است بیهوشی عمومی را توصیه کند. این می تواند برای چیزی مانند کشیدن دندان عقل باشد که در آن استخوان روی دندان را پوشانده است. GA برای چیزهای اساسی مانند پر کردن یا تمیز کردن توصیه نمی شود.
نحوه انجام بیهوشی عمومی
هنگامی که به بیمارستانی که در آن عمل شما انجام خواهد شد رسیدید، برای عمل دندانپزشکی با بیهوشی آماده خواهید شد. احتمالا چند روز قبل آزمایش ‌هایتان را انجام داده ‌اید، بنابراین کارهای کمی جز پوشیدن لباس بیمارستان و صبر کردن وجود نخواهد داشت. قرار گرفتن تحت بیهوشی عمومی نسبتا ساده است:
•    یک سوزن به بازو یا دست شما تزریق می شود.
•    ممکن است از ماسک تنفسی برای بیهوشی گاز استفاده شود.
•    یک لوله تنفسی در گلوی شما وارد می شود.
•    اگر ترس از سوزن دارید، ممکن است ابتدا گاز را به شما بدهند و سپس سوزن را وارد کنید.
در دندانپزشکی با بیهوشی به خاطر یک داروی با تاثیر طولانی تر، نسبتا بی حس و بدون درد از خواب بیدار می شوید. این به شما زمان می دهد تا دارو مصرف کنید تا بعد از انجام عمل درد را احساس نکنید. همچنین باید قبل از رفتن به خانه، مدتی را در دوران نقاهت بگذرانید.  به کسی نیاز دارید که بتواند شما را به خانه برساند یا با شما بیاید. همراهان شما همچنین مسئول انتقال هر گونه اطلاعات دیگر در مورد داروهای مسکن یا بازدیدهای بعدی خواهند بود.
دندانپزشکی با بیهوشی ترس شما را درمان نمی کند
نکته منفی بزرگ دندانپزشکی با بیهوشی، به غیر از خطرات ذکر شده، این است که هیچ کمکی به شما برای هر گونه ترس یا اضطراب در لمینت دندان در اصفهان دندانپزشکی نمی کند. شما برای کل پروسه بیهوش هستید و نمی دانید چه اتفاقی می افتد. شما هرگز این فرصت را ندارید که با ترس خود کنار بیایید یا با آن روبرو شوید. اما برای افرادی که اضطراب و ترس شدید دارند، این ممکن است بهترین گزینه باشد تا از سلامت دندان خود غافل نشوید.
آیا هر دندانپزشکی می تواند متخصص بیهوشی باشد؟
دندانپزشکان بیهوشی باید یک دوره رزیدنتی بیهوشی را بگذرانند. این بدان معناست که دندانپزشکانی که دوره هایی را برای یادگیری آرام ‌بخشی خوراکی یا IV می‌گذرانند، واجد شرایط برای دندانپزشکی با بیهوشی نیستند. آن ها از نظر فنی دندانپزشک بیهوشی نیستند، اگر چه این دندانپزشکان ممکن است خود را به عنوان «دندانپزشک خواب»، «دندانپزشک آرام بخش» یا حتی ارائه دهندگان بیهوشی معرفی کنند. یک دندانپزشک بیهوشی دارای گواهی هیئت مدیره باید یک دوره رزیدنتی بیهوشی را تکمیل کند.
هزینه بیهوشی عمومی در دندانپزشکی چقدر است؟
هزینه دندانپزشکی با بیهوشی، تخت و داروهای مورد نیاز روزانه مستقیما توسط بیمارستان یا روز عمل از بیمار دریافت می شود. هزینه یا قبل از قرار ملاقات یا در پایان بازدید محاسبه می شود. برخی از روش ها توسط شرکت بیمه خصوصی پوشش داده می شود. بهتر است قبل از شروع درمان با ارائه دهنده پوشش بیمه تماس بگیرید تا هزینه را روشن کنید.
 
دندانپزشکی با بیهوشی در این کلینیک دندانپزشکی اصفهان
صرف نظر از میزان ترسی که در مورد دندانپزشک، سوزن ها یا روش ها احساس می کنید، دندانپزشکی با بیهوشی در اصفهان همیشه آخرین گزینه خواهد بود. بله، هنوز هم در مواقع ضروری استفاده می‌شود، اما اغلب اوقات بسیار ایمن ‌تر است که ابتدا گزینه‌های دیگر را امتحان کنید. استثنای آن در صورتی است که این روش خیلی تهاجمی باشد. هنگامی که این اتفاق می افتد، بیهوشی عمومی ممکن است ایمن ترین و بهترین روش باشد، اما هنوز هم بسیار نادر است

وب سایت این دندانپزشکی: https://dentistry-isfahan.ir
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.